Kæmpe Alpaca Udsalg: Spar 30 % på 14 lækre kvaliteter her!

Ofte stillede spørgsmål - FAQ

Herunder finder du de mest gængse spørgsmål stillet af vores kunder. Vi har forsøgt at svare på dem alle, men skulle du alligevel stå tilbage med spørgsmål, du ønsker svar på, så tag endelig kontakt til os, så vi kan få lov til at hjælpe dig.

 

Kontaktoplysninger

Tlf.nr.: 51919970

Email: info@kukuk.dk

Facebook: https://www.facebook.com/Kukuk.dk/

 

Bestilling

Jeg har bestilt en ordre og nu vil jeg gerne have noget mere med - kan jeg det?

Vi kan desværre ikke tilføje yderligere til din ordre, da vi ikke kan hæve yderligere fra din konto end det beløb, du i først omgang har godkendt. Hvis din første ordre endnu ikke er afsendt fra vores lager kan du dog altid foretage endnu en bestilling og skrive i kommentarfeltet, at disse skal sendes samlet. Husk at angive ordrenummer på den første ordre. Herefter lægger vi ordrerne sammen og sørger for, at du kun betaler fragt én gang.

Kan jeg få fri fragt?

Ja da - vi giver fri fragt når du putter varer i kurven for 399 DKK eller derover. Fri fragt gælder både for levering til døren og levering til nærmest pakkeshop.

Kan jeg ændre i min ordre?

Vi kan ændre og/eller fjerne varer fra din ordre så længe den endnu ikke er afsendt fra vores lager. Så snart den er behandlet og afsendt vil du modtage en mail med besked herom.

Kan jeg bestille en bestemt indfarvning?

Vi kan ikke garantere, at vi har bestemte indfarvninger på lager. Du er dog altid meget velkommen til at angive specielle ønsker til indfarvning/dyelot/batch i kommentarfeltet. Har vi den ikke på lager, vil vi tage kontakt til dig inden ordren behandles.

 

Levering

Hvornår afsendes min pakke?

Vi afsender pakker hver dag indtil kl. 13.00. Har du bestilt din ordre inden da, vil du i langt de fleste tilfælde modtage din pakke dagen efter. Dog kan der være enkelte tilfælde, hvor leveringstiden vil være på 2 dage. Dette kan bl.a. skyldes spidsbelastninger ved store udsalg og kampagner.

Hvor befinder min pakke sig?

Du kan altid følge din pakke ved at klikke på det link, vi har sendt til dig. Du finder linket i den mail, som bekræfter afsendelsen af din pakke. Alternativt kan du søge efter den her: http://www.pakkeboksen.dk/track-trace.html. Post Danmark vil fortælle dig, hvornår din pakke er klar til afhentning via den e-mail og evt. telefonnummer, du opgav til os ved bestillingen.

Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse?

Hvis du har foretaget en ordre, men ikke har modtaget en ordrebekræftelse indenfor kort tid, skyldes det højst sandsynligt, at du har tastet en forkert e-mail. Det sker fra tid til anden og du er meget velkommen til at kontakte os når det sker - så ordner vi det.

Der mangler noget i min pakke - hvad gør jeg?

Der sker en sjælden gang i mellem en smutter på vores lager når ordrerne pakkes. Du skal selvfølgelig have alle de varer, du har bestilt, så ring eller skriv til os på info@kukuk.dk, hvis noget mangler i din pakke, så vi kan få rettet fejlen.

 

Betaling

Er min ordre gået igennem?

Når du har færdiggjort bestillingen af en ordre, vil du lande på kvitteringssiden, hvor der står "Tak for din bestilling". Kort tid efter vil du modtage en ordrebekræftelse fra os. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, men været på kvitteringssiden, kan der være tale om en fejl i den e-mail adresse du har indtastet eller lignende. Tag kontakt til os hvis du er tvivl - så ordner vi det.

Kan jeg bestille via telefonen?

Vi tager ikke imod ordrer via telefonen. Dette skyldes dels, at salg via webshopen er langt mere sikkert og dels, at vi ikke har bemanding til at håndtere ordrer per telefon. Du er dog meget velkommen til at ringe eller skrive, hvis du er i tvivl om hvordan bestilling foregår via netbutikken.

 

Returnering / Ombytning

Hvor lang fortrydelsesret har jeg?

Du er altid garanteret 14 dages fortrydelsesret ifølge gældende dansk lovgivning. Hos Kukuk.dk har vi dog udvidet returretten til 180 dage. Det betyder, at du kan returnere eller bytte din varer helt op til 180 dage efter, at du har købt dem hos os. En forudsætning for dette er selvfølgelig, at varen er intakt og i god stand og ikke lugter af hverken tobak, parfume eller mados. Derudover skal varens eventuelle emballage eller indpakning også være ubrudt.

Hvad gør jeg hvis der er fejl i de produkter, jeg har modtaget?

Reklamationsretten dækker varer, som er fejlbehæftet ifølge gældende dansk forbrugerlovgivning. Ønsker at reklamere fejl på en bestilt vare, skal du kontakte os så hurtigt som muligt efter du har opdaget fejlen. Reklamationer som skabes inden for to måneder fra det tidspunkt fejlen er opdaget anses altid som indberettet i tide. Du som forbruger har 3 års reklamationsret.

Vi dækker selvfølgelig returfragten ved godkendte reklamationer.

Kan jeg bytte mine varer og hvad koster det?

Du er altid velkommen til at bytte varer, du har købt hos os, til andre varer. Husk dog altid at skrive til os på info@kukuk.dk først, så vi kan sikre os, at vi har de varer du ønsker at bytte til. Du afholder selv udgifterne for returnering af varerne til os. Inden vi afsender de ombyttede varer til dig, modtager du en faktura på beløbet for fremsendelse af de nye varer til dig. Så snart denne er betalt afsendes de ombyttede varer til dig.

 

Hvornår får jeg pengene tilbage for returnerede varer?

Det kan tage nogle dage for posten at levere pakken til os, og derefter yderlige 1-2 dage for os at behandle returpakken. Den samlede behandlingstid vil derfor sædvanligvis være 1-3 dage fra vi modtager din returnering. HUSK altid at vedlægge en seddel, der fortæller os hvad formålet er med forsendelsen samt at angive ordrenummer.

Vi refunderer altid pengene til det samme betalingskort, som betalingen af ordren er foretaget med.

Hvordan returnerer jeg varer til jer og hvad koster det?

Du vedlægger blot en seddel, der forklarer formålet med returneringen (ombytning, returnering etc.), i pakken. Husk at angive ordrenummeret.

Herefter sender du varerne til nedenstående adresse. Udgifterne for returneringen afholder du selv.


Kukuk.dk

Postmestervej 1, Bigboks 21

9000 Aalborg

Att: Retur

 

B-2-B og EAN

Kan min virksomhed bestille varer per faktura? 

Du kan betale med faktura, hvis du bestiller som erhvervskunde. Dog kan du ikke foretage bestillingen direkte via webshoppen på nuværende tidspunkt. Disse ordrer skal sendes per mail til info@kukuk.dk. Husk at angive virksomhedens CVR nummer, mail til fakturering samt telefonnummer og leveringsadresse. Derudover skal kontaktpersonens navn, mail og telefonnummer angives. Betalingsfristen er 14 dage fra afsendelse.

Kan offentlige institutioner købe via EAN-faktura?

Vi sælger til mange offentlige institutioner i hele Danmark. Læs mere om EAN bestilling her.

 

International customers

I live outside of Denmark - do you ship to my country?

We ship to a growing number of nations within the European continent. Check out our international shipping page.

Produktet blev lagt i kurven

Gå til kurven

Shop videre

Køb for 499 DKK mere og få GRATIS fragt!